10 januari 2008

Heppie nooit dat heppieje...


Ik voel me ozo heppie,
zo heppie deze dag
en als je vraagt: wat heppie
als ik eens vragen mag,
dan zeg ik: hoe wat heppie,
wat heppik aan die vraag,
heppie nooit dat heppieje
dat ik hep vandaag?

(Joke Van Leeuwen)

Dingen die me heppie maakten in 2007

° Meter worden van het mooiste metekindje ter wereld

° Omruilen van mn kleine appartementje (met volledig doorgeslagen huisbazin) voor een groot appartementje (met volledig doorgeslagen huisgenoten).

° Een vast contract krijgen

° Terug contact opnemen met een goede vriendin die ik zo wat uit het oog was verloren.

° Een super restaurantje ontdekt (Fin du monde)

° Beseffen dat het leven meer is dan afwassen alleen

° De papa / dochter band terug op een beter spoor gezet

° Gewinkeld tot ik doodviel (en terug herrezen)


Dingen die me heppie zullen maken in 2008

° Mijn metekindje

° Mijn verjaardagsfeest mét optreden van Sir Psycho Sexy (met de frontzanger in ondergoed, zoals mij werd beloofd én zoals het uiteraard hoort)

° De reis naar Egypte in april (lees: languit cleopatra-gewijs luieren in de zon & flaneren langs pyramides met een knappe farao aan mn arm)

° Mijn zus zien slagen in haar studies

° De piraten-tweedaagse met mijn werk (zulke dingen doen wij soms ja)

° Mijn verhuis naar mijn eigen appartementje

° Nog steeds weten dat het leven meer is dan afwassen alleen

° Tien kilo lichter en een pak steviger

° Winkelen tot ik doodval om dan terug te herrijzen (hoeveel keer zal dit me nog lukken?)

° De goddelijke huisvrouw uithangen met mijn splinternieuwe Nigella Lawson...

Eventuele mislukkingen beloof ik jullie bij deze niet te onthouden :)

Geen opmerkingen: