04 januari 2008

Goede voornemens

Goede voornemens, ze zijn er in alle maten en gewichten.
Uiteraard heb ik er ook enkele. En voor de eerste keer in mijn leven zal ik die met meer mensen delen dan enkel mezelf.

Want het is een feit: Hoe meer je je goede voornemens rondbazuint, hoe minder er van komt.

Waaghalzig als ik ben neem ik toch de sprong.


Voornemen 1:
10 kilo lichter.
Want sinds mijn studies zijn afgerond en ik al zittend werk daar waar er dagelijks feestjes zijn dien ik toch toe te geven dat er naast mijn studies ook nog wel enkele andere dinges wat afgeronder geworden zijn.
Vanaf morgen infraligne (Hoera!)

Voornemen 2:
Een goed lief. Maar dat wordt niet zo een makkelijk voornemen.
Want goede lieven vallen nu eenmaal niet zomaar uit de lucht.

Voornemen 3:
Mijn terug alleen gaan wonen in augustus overleven & mijn huisgenoten zonder al teveel tranen achterlaten.

Voornemen 4:
Iets meer regelmaat in mijn kuisschema stoppen.
Want nu kuis ik enkel bij kuiswoede (en dat is niet al te vaak jammer genoeg)

Voornemen 5:
Mijn kleerkast op orde zetten én ordelijk houden.
(dit wordt het allerzwaarste vrees ik...)

Voornemen 6:
Al de bovenstaande voornemens tot een goed einde brengen.


Wish me good luck!
En ik duim alvast voor jullie fantastische voornemens voor 2008.

Geen opmerkingen: