18 februari 2008

24


Tis gebeurd.
Ik ben jarig geweest. En ik mag mezelf trots bij de club van de 24jarige jongelingen rekenen.

En er was een feest. Met veel mensen. En veel cadeautjes. én met de band van mijn zus. Sir Psycho sexy.

Met mezelf op de voorste rij. Blootvoets en al.
Want de schoenen die ik aanhad waren zeer mooi. Maar eveneens zeer pijnlijk.

Er werden gaten in het plafond gesprongen en er werd geschreeuwd. Voornamelijk door mezelf.
Er werd luidkeels meegezongen en gedanst.
Er vlogen bh's het podium op en talloze dames vielen flauw bij het zien van de breedgeschouderde frontman.

Het was in een woord: Wild.

Er hingen rozige slingers en vlagjes in alle kleuren van de regenboog.
En overal lagen nonnebillen (de snoep) in roze-gele-witte tinten.

't was girly maar hip.

En iedereen vond ze lekker, die billen. Behalve ik.

en 't moet gezegd. Het origineelste cadeau verdient een vermelding:
Een pot groene spaghettisaus (mijn favoriet)gemaakt door de uitvinder ervan.

Mede dankzij hem kon ik mijn kater gewoon rustig wegluieren aangezien de enige noodzakelijke beweging een microgolf bezoek was.

Meer van die cadeau's (als 't eventjes kan dagelijks) zijn steeds welkom.

Geen opmerkingen: